20 mei 2013

Forever white


Het zomerse weer is nog steeds erg ver te zoeken en een kort broekje met blote benen gaat hem dus nog niet worden. Vandaag toch een zomerse How to Wear met korte broekjes en veel wittinten, voor het geval het weer volgende week ineens flink omslaat. Al is die kans ontiegelijk klein.

Geheel witte outfits heb ik op de een of andere manier altijd al mooi gevonden. Niet alleen vanwege het feit dat de kleur zo mooi licht is, maar ook omdat zo'n outfit lekker simpel en clean lijkt. De bovenste outfit heb ik al eens laten zien in een van mijn vorige posts, dus deze kan jullie misschien wel bekend voorkomen.

Vandaag heb ik een lekker rustig dagje gehouden. Ik heb wat aan de studie gedaan, wat series gekeken (ik ben Pretty Little Liars weer helemaal opnieuw aan het kijken, hoe bedoel je verslaafd?) en vanavond komen mijn oom en tante bij ons eten. We eten pasta, mjam! Wat hebben jullie vandaag gedaan? 



English: The summer weather is still very hard to find so you can't wear a pair of shorts with bare legs yet. Today still a summery How to Wear with shorts and many whites, just in case the weather turns quite suddenly next week. Though it isn't very likely that that will happen. 

I've always liked all-white outfits in one way or another. Not only because of the fact that the color is so beautifully light, but also because outfits in white look simple and clean. I have already shown you the top outfit in one of my previous posts, so perhaps that one looks familiar to you. 

Today was a kind of relaxing day for me. I have done something for school, watched some series (I'm watching Pretty Little Liars all over again, how do you mean addicted?) and tonight my uncle and aunt will come eat with us. We'll eat pasta, yum! What have you done today? 




22 opmerkingen:

  1. Leuke outfits! En veel plezier vanavond! Ik ben ook licht verslaafd aan PLL ;) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit! Wit is een inderdaad een mooie kleur voor kleding, zeker in de zomer!

    Liefs, Lonn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beide outfits zien er mooi uit! Ik vind dit artikel erg leuk trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt mooie outfits! Jammer dat het niet zulk mooi weer is, ik heb echt zin om weer fijne zomerkleding te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het shortje en de blazer lijken me echt gaaf!
    Heerlijk voor de zomer met een mooi tintje! :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben echt gek op wit! Ik vind het alleen zo'n gevaarlijke kleur voor vlekken haha, ik ben namelijk een echte knoeikont!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie combinaties! Ik zou ook nog graag een witte blazer willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. love both combos :-) today I will go to h&m to buy the first combination :-)nice blog - would you like to follow each other? Let me know :-) Best wishes from Austria DK
    http://dk-worldoffashion.blogspot.co.at

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie items, en wat een fijne blog!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk items en jij hebt een hele mooie blog! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw supermoooi! ik vind dat witte echt gaaf xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love the editing! Great picks :)

    Please feel free to enter my Daniel Wellington giveaway (here) - you could win yourself a watch worth £200! Ends in 2 days x

    Blog | Cocochic
    Bloglovin | http://www.bloglovin.com/blog/1823055/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ben echt obsessed met alles wit de laatste tijd, love it! x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke kleren! Ik hou er van.

    www.themindofanexchange.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke post! Ik ben ook dol op all white outfitjes, alleen helaas nog geen weer voor geweest dit jaar.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er echt leuk uit, maar helaas is het er nog geen weer voor,.. =(

    BeantwoordenVerwijderen