31 jul 2013

Shoplog Utrecht & Den Bosch

Wanneer jullie dit lezen, ben ik vakantie aan het vieren in Porto, Portugal. Voordat ik op vakantie zou gaan, wilde ik graag nog wat nieuwe items inslaan.

Samen met mijn moeder ben ik om die reden een dagje op de fiets naar Utrecht gegaan. We gingen eerst naar de Mango, waar ik bovenstaande blouse en vest in de sale heb gescoord. Vervolgens zijn we nog wat bekende winkeltjes afgegaan en heb ik de loafers in de tweede afprijzing bij de Zara gescoord. Ik heb tevens nog een winterjas gescoord bij de Mango, maar het is nu zulk lekker zomers weer dat ik jullie dit beeld graag wilde besparen in deze shoplog (ik wilde het mezelf eigenlijk al niet aan doen om de winterjas te passen, maar het was zo verleidelijk).

Een paar dagen later ben ik samen met een vriendin gezellig een dagje naar Den Bosch gegaan. Ik vind Den Bosch altijd zo'n gezellige stad vanwege de leuke sfeer die er hangt! Onderstaande twee blouses heb ik bij de H&M gescoord, de zonnebril bij de Bijou Brigitte en het armbandje bij de Accessorize.


English: As you're reading this, I'm on a holiday in Porto, Portugal. Before I went on holiday, I wanted to purchase some new items to take with me. 

Because of that reason I went to Utrecht with my mom on our bikes. We first went to the Mango, where I scored the above blouse and cardigan in the sale. We went to some other shops and I scored the loafers in the sale at the Zara. I've also scored a coat for the fall/winter season at Mango, but the weather is so nice at this moment that I wanted to save you this image (I actually didn't even want to fit it at the moment but it was so tempting). 

I went with a friend to Den Bosch a few days later. I think Den Bosch is a really nice city, because the atmosphere there is so nice! I bought the following two blouses at the H&M, the sunglasses at the Bijou Brigitte and the bracelet at Accessorize. 

7 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een geweldige aankopen! De zonnebril is heel mooi! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht aankopen weer! Dat vest is geweldig! Alleen jammer voor mij dat die niet langer is, want daar ben ik al heel lang wanhopig naar opzoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooie aankopen zeg! Dat armbandje is zo leuk, ik had 'm ook al in de winkel gezien en twijfelde al of ik hem moest kopen ;) Nog veel plezier op vakantie! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankopen, vind je blousejes heel leuk en je zonnebril ook!
    Veel plezier nog op vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuke aankopen! Toffe zonnebril! :)

    BeantwoordenVerwijderen