26 apr 2013

Vacation


Hè hè, eindelijk is het zover: een weekje vakantie! Ook al voelt het helemaal niet als vakantie. Gelukkig heb ik heel veel leuke dingen gepland staan: aankomende maandag ga ik een vriendin ophalen van Schiphol, ze komt namelijk terug van drie maanden vrijwilligerswerk in Ghana. Vanavond gaan we hiervoor een spandoek maken. Dinsdag is Koninginnedag, ook een dag vol met leuke bezigheden door het hele land! Ik ben vooral benieuwd naar de kroning van Willem-Alexander, ook al zal ik mijn achternichtje hierin niet kunnen overtreffen. Ik citeer: "sssst, sssssst! Willempie is op de televisie!"

Helaas heb ik deze vakantie nog wel een deadline gepland staan, en de week daarna nog een. Dat wordt in de vakantie nog even door bikkelen dus. Gelukkig heb ik de komende paar weken wel vier dagen weekend, heerlijk. Vandaag had ik van een van mijn vakken een eindgesprek, deze ging gelukkig prima. Voor dit vak moesten we onze eigen identiteit verbeelden en ik heb dit gedaan in de vorm van een tijdschrift, zoals ik jullie al eens eerder had verteld. Ik ben benieuwd naar mijn beoordeling, maar dat neemt nog niet weg dat ik erg trots ben op het eindresultaat. De foto bovenaan de post is de cover van het tijdschrift.

Translation: Finally I've got a week off. Monday I'm going to pick up a friend from the airport, she'll get back from three months of working in Ghana. Tuesday is Queens day and it's gonna be a special one this year, because we'll get a new king! So obviously it'll be Kings day next year. This vacation, I still need to do some stuff for school. Today I finished one of my subjects for which I had to make a magazine. I'm kinda proud of the end result and above you can see the photo which I used for the cover of the magazine. 

Love, 
Tamara



6 opmerkingen:

  1. Oeh, succes met alles! Op die eerste foto zit je haar echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vakantie! Succes met je deadlines en je foto's zijn heel mooi!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind allebei de foto's leuk! Je hebt echt mooi haar!
    Succes nog met je deadlines!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtige foto's! Hele leuke blog heb je, ik volg je nu :)

    BeantwoordenVerwijderen