29 apr 2013

Victoria's Secret






Bij een bezoekje aan Schiphol, kon ik natuurlijk niet zomaar de enige Victoria's Secret winkel in Nederland voorbij lopen zonder even binnen een kijkje te nemen. Ik had eerlijk gezegd niet het plan om iets te kopen, maar gelukkig ben ik niet de enige die dan alsnog met een tasje de winkel uit komt. Benieuwd naar wat ik heb gekocht? Lees dan snel verder!

Vandaag was het zover: een vriendin kwam na drie maanden vrijwilligerswerk terug uit Ghana. Met een klein welkomstcomité gingen we haar vandaag van het vliegveld ophalen. Het was heel leuk om haar na drie maanden eindelijk weer terug te zien en om alle verhalen aan te horen en de foto's te zien!

Voordat we weer met de trein naar huis gingen, zijn we nog snel even bij de Victoria's Secret naar binnen gelopen. Hier hebben we wat geurtjes uitgeprobeerd. Ik ben altijd al een fan geweest van de mango geur in beauty producten, deze ruikt heerlijk zoet en fris tegelijk. Daarom heb ik de Mango Temptation Fragrance Mist gekocht. Hij ruikt zo lekker en ik ben er dan ook erg blij mee.

Morgen is het Koninginnedag (of Koningsdag, ik snap het allemaal niet meer). Ik ga met wat vriendinnen gezellig naar Utrecht om te kijken wat daar allemaal te doen is. 's Avonds is er vuurwerk in ons dorp, dat wil ik ook zeker niet missen. En natuurlijk de kroning van de nieuwe koning, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Wat gaan jullie morgen doen?

Translation: Today I picked up a friend from Schiphol Airport where we also went to the Victoria's Secret. I bought the Mango Temptation Fragrance Mist, since I like the smell of mango in beauty products. Tomorrow is Queensday (or Kingsday...) here in Holland and I'm going to celebrate with friends in the city. There's also a fireworks show in our village tomorrow night which I don't want to miss. And of course we'll get a new king and queen tomorrow!

Love, Tamara

6 opmerkingen:

  1. Fijn dat je je vriendin weer zag na drie maanden! Kan je de victoria's secret winkel gewoon bezoeken op Schiphol, of is de winkels gevestigd achter de douane? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan hem gewoon bezoeken, hij zit vlak naast de hal waar je aankomt met de trein! x

      Verwijderen
  2. Schattig flesje, waar ben je precies geweest in Utrecht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben gisteren met vriendinnen even naar het Neude geweest om daar een stuk van de inhuldiging te zien en daarna hebben we een terrasje gepakt ergens beneden langs de gracht in de binnenstad!

      Verwijderen
  3. Oh die heb ik ook!! :D
    die ruikt zo heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me lekker! Ik hou ook erg van mango

    BeantwoordenVerwijderen