14 mei 2013

Soft with an edge

Sinds het zonnetje niet naar ons toekomt, breng ik het zonnetje zelf maar naar hier. Zachte kleuren vind ik lekker zomers (ook al draag ik ze het hele jaar door, maar dat terzijde...) en met wat denim zorg je ervoor dat de outfit niet al te 'zacht' wordt. Daarom vandaag een How to Wear met zachte kleuren en denim, om hopelijk een beetje in zomerse sferen te komen! Enjoy! 

Mijn moeder wees mij er gisteren heel lief op dat mijn kledingkast toch echt te klein begint te worden. Vervolgens maakte ik het grapje: 'Dan maar aan een walk-in closet beginnen!' waarop mijn moeder het volgende reageerde: 'Tja, waarom niet?' Een walk-in closet zal het niet zo gauw worden (alhoewel het niet onmogelijk is; mijn kamer bestaat namelijk uit twee kamertjes die door een boog met elkaar verbonden zijn), maar een kledingrek volstaat al genoeg. Naast mijn kledingkast heb ik twee planken hangen en nu is het idee om daaronder een balk op te hangen dat kan dienen als kledingrek! De balk hangt hier als het goed is stevig genoeg, omdat de planken al aan een groot bevestigings'ding' hangen (want ja, volgens mijn vader kan je niet voorzichtig genoeg zijn als het gaat om al mijn 'zware' spullen die ik erop zet). Binnenkort wil ik een bezoekje aan de Ikea brengen om te kijken voor zo'n balk en wat extra kledinghangers.

Ik wil jullie ook nog even bedanken voor alle lieve reacties. Dit is inmiddels alweer post nummer 50 en ik heb tevens de 50 volgers gepasseerd met Bloglovin' en GFC bij elkaar. Heel erg bedankt!!


English: Since the sun doesn't show up itself, I just bring the sun here myself. Soft colors remind me of summer (even though I wear them all year round, but that aside...) and with some denim you'll make sure that the outfit isn't too 'soft'. Therefore I got for you a How to Wear with soft colors and denim, to hopefully bring you a little bit in the summer mood! Enjoy! 

My mother pointed out to me yesterday that my wardrobe is really starting to become too small. Then I made the joke: "So let's make a walk-in closet!" which my mother responded as follows: "Well, why not?" Although my room is walk-in-closet-proof, I'm just gonna start with a clothing rack. I want to pay a visit to Ikea soon to look for supplies and some extra clothing hangers. 

I also want to thank you all for the lovely comments. This is already post number 50 and I have even passed 50 followers with Bloglovin' and GFC combined. Thank you very much!!




20 opmerkingen:

  1. Dat kanten jasje en die H&M top; wat een prachtige items. Ik vind het heel mooi deze romantische, zachte items bij elkaar. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk!! een walk in closet is idd wel erg leuk :) je hebt precies mijn style kwa kleren! precies mijn smaak haha! liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die eerste outfit is zo super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie outfits <3

    Ik volg je via Bloglovin! Volg je terug? :D

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke outfits!
    En dat tasje van forever 21 ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat tasje van forever 21 is zooo leuk! Ik hou echt van pastelkleuren! :)
    Ik volg je nu, want ik vind je blog heel leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk! Leuke outfits ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfits! Tof gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's!
    Vind denim echt leuk gecombineerd met zachte/lieve kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt leuk, dat denim met zachte kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super super leuk! Leuke foto's (leuk bewerkt) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfits & leuk effectje dat je eraan geeft met die pijltjes! Ik zou het zo dragen allemaal :-)

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk! Vooral dat tasje :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie items bij elkaar! Lekker zacht en soft allemaal, perfect voor de zomer!
    Het eerste plaatje is erg leuk, het tasje is gaaf!
    Oh kon ik ook maar een walk in closet maken, maar helaas is mijn kamer ook te klein haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke items! X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OOoh ik vind alles echt moooi! die kleuren zijn very nice :)

    BeantwoordenVerwijderen