9 okt 2013

The three-way bag

Op vakantie kan ik het nooit laten om van alles en nog wat te kopen, en ook deze tas kon ik niet laten liggen. Vooral omdat hij me erg deed denken aan de Willow bag van Mulberry, behalve dan dat ik het voorvak bij deze tas niet los kon halen. Althans, dat dacht ik... 

Ik vond de tas voor maar 15 euro in een klein winkeltje in Bormes les Mimosas (meer over Bormes les Mimosas kun je hier lezen) en ik was al gauw verkocht. Vooral voor dat bedrag kon ik hem gewoon niet laten liggen en bovendien deed de tas me heel erg denken aan de Willow bag van Murberry. Bij deze tas kun je het voorvak eraf halen, zodat je een clutch hebt. Ik had niet verwacht dat dat bij mijn 'goedkopere' versie ook het geval was, maar eenmaal thuis aangekomen (of nou ja, in onze bungalow) bleek wel anders. Je kunt het voorvak er dus helemaal afhalen, zodat je een clutch hebt. Ook zat er nog een lang hengsel bij de tas die je aan de clutch kunt hangen, waardoor je een schoudertasje hebt. Oftewel: voor die 15 euro had ik ineens toch drie tassen te pakken! 

English: Back in France I bought a bag which reminded me of Mulberry's Willow bag. I didn't think that I could take the front pocket off, but when I looked at it a little bit better I found out that I could take the front pocket off as well. I can wear the bag as a tote bag, a clutch or a shoulder bag, which means I have three bags for one! 

9 opmerkingen:

  1. Hele mooie tas en heel gaaf dat je hem kunt opsplitsen!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw heel handig - en dat voor maar 15 euro! Dat is dan weer mooi meegenomen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel mooi! Handig dat je hem ook uit elkaar kan halen! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat een koopje voor eigenlijk 3 tassen! En zo gaaf dat dat kan, wist niet dat er zulke tassen waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige tas ! Zelf verkies ik zwart maar zou eens mijn collectie moeten uitbreiden ! x Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk tasje! En ook een fijn prijsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een gave en handige tas, en dat maar voor €15!

    BeantwoordenVerwijderen