2 feb 2015

Budapest part V


Tijdens de trip naar Boedapest zijn we ook twee keer naar het stadsgedeelte Boeda geweest. De tweede keer was eigenlijk niet gepland, maar omdat de eerste keer de accu van mijn camera 's avonds leeg was en ik toch nog wat mooie foto's wilde van de stad met al zijn lichten, besloten we hier nog een keer voor terug te gaan.

Wauw. Dat was het enige woord dat ik kon uitbrengen toen ik bovenop het Vissersbastion de stad in al zijn pracht en praal bekeek toen het al donker was. Want wat is Boedapest dan mooi. Alleen al om deze reden zou ik er heel graag nog een keer teruggaan! Foto's maken lukte wel wat minder goed, doordat het Vissersbastion zelf ook goed was verlicht. Ondanks dat ben ik toch blij dat ik het moment heb kunnen vastleggen, want wauw.

P.S. Sorry voor de late update. Ik heb het de afgelopen periode wederom weer erg druk gehad en heb mijn blog daarom een beetje links laten liggen. Ik wil het bloggen zeker weer gaan oppakken nu ik het (hopelijk) weer wat rustiger ga krijgen en wilde jullie dit laatste deel van mijn trip naar Boedapest (die nog in mijn concepten stond, oeps) niet onthouden. Hopelijk tot gauw! 


1. Het parlement by night 2. De Kettingbrug en de Sint-Stefanusbasiliek by night 3. Nog een keer het parlement by night 4. Uitzicht op het parlement vanuit het Vissersbastion 5. Het Vissersbastion by night 6. Uitzicht op het parlement vanuit het Vissersbastion 7. Het Vissersbastion by night 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten